Installatie thuisbatterij

Je hebt een mail van ons ontvangen ter bevestiging van je installatiedatum. Super, je Power Shift gaat bijna beginnen! Op deze pagina lees je hoe je je kunt voorbereiden op de installatie.

Zo bereid jij je voor op de installatie van je thuisbatterij:

- Maak je meterkast goed bereikbaar, zodat de installateurs meteen aan de slag kunnen.
- Maak ruimte op de plek waar de batterij komt te hangen.
- Zorg dat je internetverbinding sterk genoeg is op de plek waar de thuisbatterij geplaatst wordt (wifi of internetkabels). Vraag eventueel een wifi-versterker aan bij je provider.
- Meld je thuisbatterij aan bij je netbeheerder via www.energieleveren.nl. Je netbeheerder informeert je over eventuele aanpassingen die gemaakt moeten worden aan je meter.
- Zorg je aanwezig kunt zijn tijdens installatiedag.

Verloop van de installatiedag:

- We nemen de werkzaamheden en de eerder gemaakte afspraken met je door.
- We monteren de batterij en passen de omvormer aan indien nodig.
- We lopen na afloop van de installatie samen met jou het systeem na, zodat je kunt zien of alles is opgeleverd zoals afgesproken.
- Na de installatie laadt de thuisaccu direct op.
- Als het systeem niet direct werkend opgeleverd kan worden, noteren we dit en word je later teruggebeld om de resterende zaken te bespreken.

Na afloop van de installatie:

- Binnen 2 weken na het afronden van de installatie maken we een monitoringsportaal aan. Je ontvangt dan een mail met de inloggegevens voor de app.
- Je krijgt een handover van ons met informatie over jouw thuisbatterij.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op via 088 800 6920 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar) of mail naar support@sveasolar.nl.